- A szerződés tárgya
A Trupa transz Kft által nyújtott szolgáltatás tárgya személyszállítás (repülőtéri transzfer szolgáltatás Pécs, illetve egyéb, a szerződésben megjelölt helyszín és a Liszt Ferenc repülőtér – illetve egyéni kérés alapján más repülőtér vagy egyénileg megállapodott helyszín – között.
- A személyszállítás megrendelésének lehetőségei:
- Telefonon a +36 704157979ügyfélszolgálati telefonszámon
- E-mail-en a transzferpecs@gmail.com címre elküldött levélben
- Weblapunkon történő online megrendelés formájában
Az online elküldött megrendeléseket munkanapokon 09:00-16:00-ig 4 órán belül, nyitvatartási időn kívül 12 órán belül, munkaszüneti és ünnepnapokon 24 órán belül visszaigazoljuk. Amennyiben írásban vagy online elküldött megrendelésére hétköznap 24 órán belül nem kap választ, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat. A hiányosan kitöltött és elküldött megrendelések nem kerülnek visszaigazolásra, az ebből adódó kellemetlenségek miatt társaságunk felelősséget nem vállal!
Weblapunkról történő megrendelés esetén a rendszer egy automatikus üzenetet küld Önnek a megrendelés beérkezéséről. Ez az üzenet NEM számít visszaigazolásnak és a foglalás rögzítésének. A tényleges megerősítést az adatok feldolgozása után ügyfélszolgálati kollégánk egy külön üzenetben küldi el Önnek az utazás pontos adataival és az egyéb tudnivalókkal az Utas által megadott e-mail címre.
A tervezett utazást megelőző 72 órán belüli megrendelés esetén javasoljuk, hogy az online megrendelés mellett telefonon is egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal. A rövid határidős foglalásoknál előfordulhat, hogy minden gépjárművünk foglalt ezért cégünk nem tudja garantálni utasaink maradéktalan kiszolgálását.
A megrendelés visszautasításának jogát fenntartjuk!
- Fizetési lehetőségek
- Banki átutalással
- Utazáskor gépkocsivezetőnknél készpénzzel vagy bankkártyával.
- Időpont egyeztetése indulás előtt, kiállási időpont és módosítása a szolgáltató részéről
A pontos kiállási időpontot az utazást megelőző napon legkésőbb 17:00-ig SMS-ben egyeztetjük Utasainkkal. Amennyiben mobiltelefonos elérhetőség nem lett megadva, úgy vezetékes telefonon vagy e-mailen egyeztetjük a kiállás idejét. Ha a megadott időpontig nem kap értesítést tőlünk, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat. Ha a megrendelő a hibásan megadott elérhetőség/ek miatt nem elérhető, az esetleges módosítás miatt adódó kellemetlenségért a megrendelőt terheli felelősség.
Privát transzferes szolgáltatás esetében a kiállás időpontján csak a megrendelő változtathat.
A repülőtérre érkező Utasainknak nem küldünk külön értesítést a foglalás visszaigazolásán túl, az ügyfél által megadott járat időpontjához igazodunk. A rosszul megadott érkezési időpont miatt előforduló kellemetlenségek miatt társaságunk felelősséget nem vállal. Amennyiben rossz érkezési időpont lett megadva a szolgáltató részére és a valós időpontban nem áll rendelkezésre szabad járatunk, úgy a felelősség a megrendelőt terheli.
- Megrendelés módosítása és lemondása
A megrendelés díjmentesen módosítható vagy lemondható a tervezett utazás előtt 72 órával. Módosítást vagy lemondást személyesen, telefonon vagy írásban fogadunk el. Az utazást megelőző 72 órán belüli szolgáltatás lemondásokra a következő térítés feltételek érvényesek:
Lemondási időintervallum | Lemondási díj |
72 órán belüli lemondás esetén | 2000,- Ft/fő |
48 órán belüli lemondás esetén | A viteldíj 40%-a |
24 órán belüli lemondás esetén, ha sofőrünk még nem indult el az utasért | A viteldíj 50%-a |
24 órán belüli lemondás esetén, ha sofőrünk már elindult az utasért. | A viteldíj 100%-a |
5 .Késés a szolgáltatótól független okok és a szolgáltató hibája miatt
Szolgáltatótól független, előre nem látható események következtében (baleset, útfelújítás vagy különleges időjárási körülmények miatti útlezárás, forgalmi dugó, egyéb akadályoztatás, műszaki meghibásodás stb.) előforduló késedelemért és az ebből fakadó károkért társaságunk felelősséget nem vállal. Az ilyen váratlan események esetében alternatív útvonalakat határozunk meg.
A szolgáltató bizonyítható hibájából bekövetkezett kárért megrendelő kártérítési igénnyel élhet, de csak abban az esetben, ha repülőjáratát lekéste. Európán belüli út esetén a kártérítés a nálunk megrendelt szolgáltatások összértékének maximum háromszorosában, míg az Európán kívüli utak esetén a nálunk megrendelt szolgáltatások összértékének ötszörösében maximalizálható. Abban az esetben, ha a kár értéke nem haladja meg a kártérítés maximumát (utazási céltól függően), úgy csak a kár értéke kerül visszatérítésre.
- Utazási feltételek elfogadása, titoktartási nyilatkozat, adatgyűjtés
Megrendelő a megrendeléskor nyilatkozik az utazási feltételek megismeréséről és elfogadásáról, mely a visszaigazoláskor lép hatályba. A telefonon történő megrendelésekre is érvényes az utazási feltételek elfogadása. Több személyre szóló megrendelés esetén a megrendelő mindegyik utas nevében nyilatkozik. Az utazási feltételek nem ismerete nem mentesíti a megrendelőt azok betartása alól.
Számunkra fontos az Ön személyes adatainak biztonsága, azokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek tovább nem adjuk, csak ha a szolgáltatás teljesítése azt megkívánja. Megrendelő az utazási szerződés elfogadásával beleegyezik, hogy szolgáltató az adatait kizárólag saját felhasználásra, adatbázis és statisztikai adatok gyűjtése céljából felhasználja. A személyes adatok rögzítése és kezelése megfelel a magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény).
Tisztelt Utasaink! Felhívjuk figyelmüket, hogy szolgáltatásunk megrendelésének minden formájával (online megrendelés, telefonos rendelés, emailen történő rendelés, személyes megrendelés) elfogadják az “Általános Utazási Feltételeinket”!